Jdi na obsah Jdi na menu
 


Názory, které nestihly zkornatět

Příspěvky

Peklo v nebi

7. 9. 2018

Pozor na věčnost čehokoli! Není o co stát.

 

Jako rádio

21. 8. 2018

Ještě že tu televizi máme. Alespoň vidíme na vlastní oči, co se děje.

 

Pejsek s kočičkou a jejich dort (Školství 4.díl)

31. 7. 2018

Snad někdo z vás pochází z těch dávných dob, kdy se děti ve škole doopravdy naučily číst (i knížky). Potom určitě znáte pohádky o pejskovi a kočičce.

 

Sčítání

7. 7. 2018

Statistika nuda je... ale pusťme se do ní.

 

Školská reforma pro zářivou budoucnost

28. 6. 2018

Absolventi oborů mediální studia nebo srovnávací psychologie už začínají zjišťovat, že zájem je spíše o jiné specializace. Ty nejžádanější se ale zatím nevyučují!

 

Babylon vládne (2. díl lamentace)

22. 6. 2018

Ruští klasikové 19. století pojmenovali společenský jev: hoře z rozumu. Nedobře tomu, kdo pochopil okolní svět. Raději se utápět v nicotě a ve vodce. Soudobá společnost "našla řešení": ani se nesnažit něco pochopit, jen si tak žít.

 

Je to středověk?

10. 6. 2018

Rádo se nálepkuje: tohle je středověký názor, nežijeme přece ve středověku, tohle myšlení je středověké... Rádo, velmi rádo se nálepkuje, ale je se nerado, když údajně středověké názory zařadíme do skutečných dějin.

 

Babylon aneb rozpliznutí jazyků (1. díl lamentace)

10. 6. 2018

Nevím přesně, jak to Bůh (tehdy Jahve) udělal, že si stavitelé babylonské věže přestali rozumět. Nejspíš všichni jen stavěli a stavěli, a zapomněli na původ toho svého jazyka. To se nám brzy také stane.

 

Je to změna. Je to pokrok?

25. 5. 2018

Jestli mě s tímhle článkem někam pošlete, vystihli jste dokonale téma celého článku. Tak já tedy jdu.

 

Fair play, pravidla, zákony

23. 5. 2018

Proč máme na sport jiná kritéria, než na běžný život? Bereme jej jako pohled do jiného, fiktivního a snad lepšího světa?

 

« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33

následující »